W pierwszym kwartale 2007 roku najwięcej nowych klientów zyskała komórkowa sieć Plus. Najmniej nowych abonentów zdobyła Era, mimo najwyższych wśród operatorów wydatków na reklamę w tym okresie - wynika z analizy "Gazety Prawnej".
Jak czytamy w "Gazecie Prawnej", według oficjalnych wyników PTK Centertel, operator sieci Orange w pierwszym kwartale 2007 roku pozyskał 260 tys. nowych klientów i ma ich 12 mln 781 tys.
"Gazeta Prawna" przypomina, że Polkomtel, operator sieci Plus, na początku kwietnia sygnalizował, że w pierwszym kwartale zdobył ponad 600 tys. klientów, czyli ma ich ponad 12,6 mln.
czytaj dalej
Z wyliczeń "Gazety Prawnej" wynika, że PTC, operator sieci Era i Heyah, a także P4, operator sieci Play, pozyskali łącznie co najwyżej 197 tys. klientów.
Jak podaje "Gazeta Prawna", powołując się na dane Expert Monitor, w pierwszych trzech miesiącach roku, PTC na reklamę wydał 60,2 mln zł, Polkomtel - 56,1 mln zł (jako jedyny zwiększył w tym okresie wydatki na reklamę), PTK Centertel - 45,4 mln zł, Play - 16,5 mln zł. Najbardziej efektywny był Polkomtel, którego zdobycie nowego klienta kosztowało 93 zł, w sieci Orange - 175 zł.
_._
+
Offline
Jak by zrobili że jak się ma w pakiecie sms i konto zablokują żeby mozna bylo je wysylac to juz by bylo extra na maxa
Offline
Jak miałem swój 1telefon to mi pierwsza karta 30-stka poszła w 3dni jak mówi Jego Wielmożność tureczek,
Offline