Michał Wiśniewski został twarzą jednej z sieci sklepów sprzedających sprzęt AGD i RTV.
Wokalisty grupy Ich Troje podpisał roczny kontrakt, na mocy którego zobowiązał się przefarbować swoje włosy na kolor pomarańczowy (taki jest flagowy kolor sieci) i wyruszyć w promocyjną trasę koncertową, obejmującą 30 polskich miast. Na każdym występie Wiśniewski będzie reklamował ofertę firmy.
Artysta został wybrany na twarz reklamową dzięki korzystnym dla niego wynikom badania fokusowego. Piosenkarz zostawił w tyle Dodę oraz zespół Kombii.
Wcześniej Michał Wiśniewski reklamował jednego z operatorów telefonii komórkowej. Na potrzeby ówczesnej kampanii, nosił zielone włosy.
_._
zielone to to sami swoi..
pomarańczowy? może Avans?
tak fajne zarabia za to ze włosy pofarbuje....
Offline
hehe....ale widzialem ze avans ma reklamy w kolorze pomarańczowym...moze to to...
Offline